Υποδομή

Γήπεδα Μπάσκετ-βόλεϊ

Το σχολείο μας διαθέτει 2 γήπεδα που βρίσκονται μέσα στον προαύλιο χώρο. Ένα γήπεδο Βόλεϊ και ένα γήπεδο Μπάσκετ. Μαζί με το σκάμμα και τον ελεύθερο χώρο που περιβάλλει τα γήπεδα, φτιάχνουν ένα χώρο για τις βασικές απαιτήσεις του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.

FullSizeRender3

 

 

 

 

 

Αίθουσα Εκδηλώσεων

Σημείο αναφοράς του σχολείου μας είναι η αίθουσα εκδηλώσεων, που οφείλει την ύπαρξή της στη συμμετοχή των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων. Εκεί γίνονται ομιλίες, σχολικές γιορτές καθώς και παρουσιάσεις θεατρικών έργων στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς.

αιθουσα εκδηλώσεων1

Εργαστήριο Πληροφορικής – Φυσικών Επιστημών

Το σχολείο μας διαθέτει ένα Εργαστήριο Πληροφορικής. Εκεί τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών και αποκτούν βασικές δεξιότητες χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών σε  όλη τη διάρκεια του Γυμνασίου.

εργπληρ3

εργπληρ1

εργπληρ2

 

 

 

 

 

 

 

Επίσης διαθέτει ένα Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.

ergximias1

ergxim2

 

 

 

 

 

 

Βιβλιοθήκη

Η Σχολική Βιβλιοθήκη που υπάρχει στο σχολείο μας, εφοδιασμένη με ικανοποιητικό αριθμό βιβλίων, αποτελεί  χώρο προσέλκυσης των μαθητών μας, καλύπτοντας ενδοσχολικές ανάγκες αλλά και γενικότερα ενδιαφέροντα.

Γωνιά βιβλίου


gonia bibliou

 

 

 

 

 

 

         Η δημιουργία της «γωνιάς του βιβλίου» αποτελεί μέρος της δράσης που διοργανώθηκε από τις
κες Κουτσούκου Φαίδρα και Παντολέων Παναγιώτα με αφορμή εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ για αφιέρωμα
στην Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου 2019).

   Έχει  ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών ώστε να προωθηθεί η φιλαναγνωσία
και τα βιβλία να είναι προσιτά, εύκολα προσβάσιμα και ελκυστικά στους όλους .

 

 

Γωνιά Εράσμους

Η σχολική μας μονάδα την προηγούμενη σχολική χρονιά 2018-2019 αποφάσισε να επενδύσει μακροπρόθεσμα σε ένα Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξής της με συμμετοχές της στα προγράμματα Erasmus+, στην κατεύθυνση ανάπτυξης της ποιότητάς της  και διεθνοποίησης.
Αυτό έγινε κατόπιν αυτοαξιολόγησης που ανέδειξε τις ανάγκες που πρέπει να αντιμετωπίσει ώστε να εκσυγχρονιστεί πάνω στα πρότυπα και τις τεχνικές των ευρωπαϊκών συστημάτων εκπαίδευσης .
Αιτήθηκε έτσι την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της  πάνω σε νέες μεθόδους και διαδραστικούς τρόπους διδασκαλίας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών προκειμένου η παρεχόμενη εκπαίδευση να κινητοποιεί όλους τους μαθητές και να τους ενθαρρύνει στην ανακάλυψη της γνώσης .
Απώτερος σκοπός της ήταν η αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μια και η χρήση των ΤΠΕ λειτουργεί ως ενισχυτικό κίνητρο μάθησης ιδιαίτερα στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες μαθητών.
Ύστερα από έγκριση του σχεδίου που υπέβαλε στο  ΙΚΥ με τίτλο «Νέες Τεχνολογίες και εκπαίδευση» υλοποίησε κινητικότητα των εκπαιδευτικών :Σαρμά Αργυρώ κλ. ΠΕ86 Πληροφορικής, Τσελεπίδου Μαρία κλ. ΠΕ01 Θεολογίας και   Δημογέροντα Θεοδώρα Ιωάννα κλ. ΠΕ05 Γαλλικής Φιλολογίας,       για  παρακολούθηση δομημένων μαθημάτων στη Στοκχόλμη Σουηδίας, με τίτλο «Using ICT in Education: Flipped Classroom, Gamification and STEM» .  Αυτή τη στιγμή εφαρμόζει την αποκτηθείσα γνώση στην εκπαιδευτική διαδικασία και υλοποιεί διάχυση των αποτελεσμάτων της , με διετή ορίζοντα ολοκλήρωσης.

Στο πλαίσιο αυτό της διάχυσης  φτιάχτηκε η γωνιά Εrasmus από τις συμμετέχουσες εκπαιδευτικούς.

erasmus

erasmous1

erasmous3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γωνιά καλλιτεχνικής δημιουργίας

zografies

 

 

 

 

 

 

 

 

Γωνιά Αριστείας

brabia1

aristeia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γωνιά ανακύκλωσης   και συλλογής πλαστικών καπακιών                                             

anakiklosi

kapakia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πλησιάζει να συμπληρωθεί μια δεκαετία αφότου ο τότε Διευθυντής  και ο Σύλλογος Καθηγητών του Σχολείου ενημερώθηκαν από εθελοντή, εκπρόσωπο συλλόγου ΑΜΕΑ, για συγκεκριμένη δράση του συλλόγου, δηλαδή τη συλλογή πλαστικών καπακιών με στόχο να παρασχεθούν αμαξίδια σε άτομα με χρόνια κινητικά προβλήματα.
       Θεωρώντας ότι η συμμετοχή ενός σχολείου σε μια τέτοια δράση έχει άμεση σχέση με τους παιδαγωγικούς του στόχους, κατά πλειοψηφία ο τότε Σύλλογος αποφάσισε να ενημερώσει τους/τις μαθητές/τριες και να αναλάβει τη συγκέντρωση καπακιών.
Την όλη διαδικασία ανέλαβε από τότε εθελοντικά η φιλόλογος καθηγήτρια του Σχολείου
κ. Παναγιώτα Παντολέων.

       Τα καπάκια που συγκεντρώθηκαν τα δύο πρώτα χρόνια τα παρέλαβε ο συγκεκριμένος Σύλλογος, ο οποίος μάλιστα έστειλε έπαινο στο σχολείο για τη συμμετοχή του στη δράση. Από την τρίτη χρονιά και μετά τα καπάκια παραδίδονται πλέον στο Γραφείο του Συλλόγου ΑΜΕΑ Κορινθίας στο Εργατικό Κέντρο Κορίνθου.
      Η προσπάθεια συνεχίζεται έκτοτε, αφού υπάρχει συμμετοχή των μαθητών/τριών. Πρέπει να σημειωθεί ότι συμμετέχουν και μαθητές/τριες και καθηγητές/τριες του Γενικού Λυκείου Ζευγολατιού με το οποίο συστεγάζεται
το Γυμνάσιο. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι μερικοί/ες μαθητές/τριες φέρνουν καπάκια που έχουν ήδη συγκεντρώσει στα σπίτια τους.
Τις δύο προηγούμενες σχολικές χρονιές λόγω της πανδημίας ο αριθμός των καπακιών που παραδόθηκαν μειώθηκε σημαντικά, όμως η δράση θα συνεχιστεί τις επόμενες με στόχο να μην υπάρξει κανένα καπάκι χαμένο ως σκουπίδι στο χώρο του Σχολείου.

 

Αίθουσες διδασκαλίας – Γραφεία – Διάδρομοι

H Διευθύντρια του σχολείου μας Κα. Δημογέροντα Θεοδώρα Ιωάννα με αγάπη και μεράκι επιμελήθηκε προσωπικά την εσωτερική διακόσμηση ολόκληρου του σχολείου.
Δημιουργώντας ένα πολιτισμένο περιβάλλον, στόλισε τις αίθουσες διδσκαλίας, τα γραφεία αλλά
και τους διαδρόμους με πίνακες ζωγραφικής, με πίνακες που περιέχουν μηνύματα που θα προβληματίζουν και θα διδάσκουν τους μαθητές, καθώς  και με δικά της καλλιτεχνικά δημιουργήματα.

 

 

a1

a1!

a1!!

a2

a2!!

a2!!

b1

b1!!

b1!

 

 

 

 

 

 

b2

b2!!b2!

 

 

 

 

 

 

b3

 

b3!  b3!!

 

 

 

 

 

g1

 

g1!g1!!

g2

 

g2!! g2!

 

 

 

 

 

 

 

Διάδρομοι

grafeia

diadromos

pinakas2

d6

 

d5

3

d1

d2

d4

gonia bibliou

γωνιά βιβλίου

dimioyrgia (2)

dhmioyrgia7

eis4

eis3

eis1

 

Γραφεία

Το σχολείο διαθέτει εκτός από το γραφείο του Διευθυντή και 3 γραφεία για τους εκπαιδευτικούς

 

gr2

gr1
 grafeio4

gr3